Kun asentelette jatkossa Mandrivan versiota 2009.1, kiinnittäkää huomiota asennusohjelman suomennoksiin, selkeisiin käännösvirheisiin tai tökeröön kieleen. Tein aika paljon korjauksia ja/tai muutoksia asennusohjelman suomennoksiin, mutta niiden testauttaminen muilla jäi hieman vaiheeseen ja itse kun tuppaa olemaan sokea tekemilleen virheille. Alunperin (minulla) oli tarkoitus muuttaa suomennoksia vasta tulevaan 2010.0-versioon, mutta joitakin pääsi ujuttautumaan jo versioon 2009.1.
Ottakaa screen shottia tai kirjottakaa virheet ylös ja postatkaa vaikka tähän ketjuun niitä havaittua virheitä yms. niin saadaan korjattua niitä tulevaan versioon. Asentelin kyllä koemielessä jo pariin kertaan tuon 2009.1-version ja tein korjauksia joihinkin suomennoksiin (mutta niitä ei näe ennen, kun joku seuraavan kerran kääntää asennusohjelmat uudestaan lähdekoodista).
P.S. Mandrivan omiin työkaluihin olen tehnyt enemmän kuin paljon korjauksia ja/tai jopa kokonaan uusia suomennoksia. Niitä pääsette ihmettelemään sitten, kun ensimmäinen versio tulevasta 2010.0:sta ilmestyy...