Ongelmallisen tasta tekee erityisesti se, etta minulla ei ole minkaanlaista nettiyhteytta itsella talla hetkella, joten en voi mistaa repoilta asentaa yhtaan mitaan - toki jos sattuu levylla olemaan noita paketteja, niin testaan ehdottomasti. Firmwaret on paikallaan ja kortti on hengissa paatellen siita, etta verkkoja nakyy ja valo palaa, mutta yhteytta ei vain synny. Ja ei, en yrita laittomasti naapurin verkkoon, vaan verkkoon johon on lupa yrittaa, jos joku sita miettii...
Mika se on muuten se regulatory domain, joka loytyy tuolla verkkokeskuksen asetuksissa? Minulla se oletuksena tarjoaa US, mika lienee jotenkin liitoksissa ameriikan ihmemaahan enemman kuin tahan espanjan onnelaan... Onko silla oikeasti jotain merkitysta mika siina on? Olen kokeillut myos vaihtoehdoilla ES ja FI, mutta sama tulos on niillakin, eli ei yhteytta.
Minapa viela tutkin tuota lassen tarjoamaa keskustelunpatkaa, etta jos siita vaikka apua olisi... Ja saa toki kertoa, jos joku jotain viela keksii muutakin...
Arvatkaa muuten hairitseeko tuo viereisella koneella istuva espanjalaistyttonen (noin 10-v.) ollenkaan kun se kyttaa minun kirjoittamista silmat ymmyrkaisena...